Katsumi Mamine: La manifestació del moviment espontani

NOTÍCIES

MONOGRÀFIC SOBRE EMBRIOLOGIA EL DISSABTE 10 DE JUNY

L’Acadèmia SEITAI organitza el primer monogràfic  el proper dia 10 de Juny de 16 h a 19,30h. La instructora Maite Fuertes  ens descobrirà el tema de l’embriologia i la seva relació amb els cinc moviments vitals.
L’import de la sessió és de 20€
Cal que confirmeu l’assistència i el nombre de persones omplint el formulari

FINAL DE CURS DE L’ACADÈMIA SEITAI I FESTA DEL TANABATA L’1 DE JULIOL

El proper dissabte 1 de Juliol d’11 a 13 h, us convidem a la sessió de final de curs i celebració del Tanabata de l’Acadèmia SEITAI Barcelona, sessió que serà guiada per la seva co-fundadora, Francesca Garrido.
Després de la sessió es farà un dinar de germanor.
Si hi teniu interés, sol·liciteu informació des del correu de l’Acadèmia: academiaseitaibarcelona@gmail.com

TROBADA COMMEMORATIVA 31 DE MARÇ 2023

El divendres 31 de març es va fer una trobada commemorativa com acte d’homenatge pel centenari dels inicis en el yuki de Noguchi i per l’aniversari de naixement de Katsumi. Aquest acte es realitzà al dojo de la Fundació de forma presencial i online al mateix temps.

“El lenguaje del Seitai” és una gravació d’una classe del Katsumi Mamine, que es va oferir en la Trobada Commemorativa i que podeu veure clicant sobre la imatge o entrant al canal de You Tube de la Fundació.

Podeu veure la gravació de tot l’acte des d’aquest enllaç.

PODEU VEURE EL DOCUMENTAL
“SEITAI: Observar la vida, comprendre-la i recuperar la vitalitat”

Ja hem tingut més de 24.000 visualitzacions. Us recomanem que no us el perdeu. El podeu trobar, al nostre Canal Youtube, en tres idiomes: català, castellà i anglès.

Teaser SEITAI d’Igor Cortadellas

NOVA SEU DE LA FUNDACIÓ SEITAI BARCELONA

Disposem d’una nova seu de la Fundació SEITAI Barcelona on també s’hi realitzen les activitats de l’Acadèmia SEITAI. L’espai gaudeix d’unes condicions adequades a les necessitats i exigències de la nostra activitat.


Carrer de Plató, 6, 1er-6a. 08021 Barcelona

PUBLICACIONS DE KATSUMI MAMINE

Pots veure i adquirir tots els llibres disponibles de Katsumi Mamine en aquest apartat.

També pots trobar els següents títols amb format e-book:

 -seitai, una nueva comprensión de la naturaleza humana

-la osei y la CVP ósea

-la osei y la CVP muscular

S’està realitzant la tasca de digitalització de la resta de llibres. Us anirem informant a mesura que estiguin disponibles.

 

HOMENATGE A KATSUMI MAMINE MIWA (1944-2020)

 

Et convidem a veure l’esdeveniment per commemorar el primer aniversari de la mort del nostre estimat Katsumi Mamine Miwa, des d’aquest enllaç.